Συνέχεια από:
Το Μάρκετινγκ της Τρέλας - ΕΙΣΑΓΩΓΗ (Βίντεο)Οι ψυχίατροι ισχυρίζονται ότι έχει υπάρξει μεγάλη πρόοδος στην εξέλιξη των ψυχοτρόπων φαρμάκων. Αλλά λέγοντας «επιστημονικές ανακαλύψεις», εννοούν αυτή την παρέλαση χημικών ουσιών για τον εγκέφαλο;
Η αρχική καμπάνια μάρκετινγκ του Φρόυντ για τα ψυχοτρόπα βοήθησε να δημιουργηθεί μια επιδημία κοκαΐνης σε όλη την Ευρώπη στις αρχές του 20ού αιώνα.Το Μάρκετινγκ της Τρέλας - ΕΙΣΑΓΩΓΗ (Βίντεο)Οι ψυχίατροι ισχυρίζονται ότι έχει υπάρξει μεγάλη πρόοδος στην εξέλιξη των ψυχοτρόπων φαρμάκων. Αλλά λέγοντας «επιστημονικές ανακαλύψεις», εννοούν αυτή την παρέλαση χημικών ουσιών για τον εγκέφαλο;
Κατόπιν, οι ψυχίατροι στο πρώτο μισό του 20ού αιώνα στράφηκαν στις αμφεταμίνες μέχρι να ανακαλυφθεί ότι αυτά τα φάρμακα − ναρκωτικά όχι μόνο ήταν αναποτελεσματικά, αλλά και πολύ τοξικά και εθιστικά.
Μετά από χρόνια, ειπώθηκε στον κόσμο ότι τα νέα «αντικαταθλιπτικά» δεν ήταν μόνο για την κατάθλιψη, αλλά ήταν «φάρμακα για την καθημερινή ζωή» για μια κοινωνία επιλεκτικής διάθεσης. Μέσα σε 10 χρόνια, συγκλονιστικές παρενέργειες, όπως βία και τάσεις αυτοκτονίας, δεν μπορούσαν πια να αγνοούνται με περίπου 3,9 εκατ. εκδηλώσεις αρνητικών συνεπειών από το Prozac και μόνο.
Σήμερα, συνεχίζει ο ίδιος κύκλος, με ασταμάτητη κάλυψη στα ΜΜΕ νέων χημικών θεραπειών που παρουσιάζονται ως «ανακαλύψεις».
Παραμένουν δύο ερωτήσεις: Πού είναι η επιστήμη που στηρίζει την ψυχιατρική;
Και πόσο καιρό το κοινό θα συνεχίσει να ξεγελιέται από ψεύτικες ελπίδες, από την παραπλάνηση και τα καταφανή ψέματα;
Ενα ντοκιμαντέρ της Επιτροπής Πολιτών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (CCHR).
Συνεχίζεται:
Το Μάρκετινγκ της Τρέλας. Κεφάλαια 3 - 6
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου